Levertijd en bezorgen

Levertijd en bezorgen

Heb je vragen over de levertijd of bezorging van je pakket? Wellicht vind je op deze pagina het antwoord! Hier vind je meer informatie met betrekking tot verzendkosten die gelden voor verzendingen naar jou gewenste adres, en wanneer je jouw bestelling ter bezorging kunt verwachten.


Levertijd

Maandag t/m donderdag:

Voor 17:00 uur besteld, de volgende dag in huis. Dit geldt alleen voor werkdagen van maandag t/m donderdag.


Vrijdag

Bestel je op vrijdag vóór 17:00 uur? Dan wordt je pakket op maandag geleverd. Bekijk voor de zekerheid de track en trace gegevens van je bestelling voor de juiste bezorgdatum.


Zaterdag en zondag:

Bestel je vrijdagavond na 17:00 uur, zaterdag of zondag? Dan wordt je pakket dinsdag geleverd. Bekijk voor de zekerheid de track en trace gegevens van je bestelling voor de juiste bezorgdatum.


Verzendkosten

  • Voor een bestelling binnen Nederland betaal je 12,50,- verzendkosten
  • Voor een bestelling naar België betaal je 35,00,- verzendkosten.


Hoe wordt mijn pakket verzonden?

Alle pakketten voor België worden verstuurd met POSTNL. Je kan binnen België kiezen voor verschillende manieren van bezorgen. Zodra het pakket verzonden is, ontvang je een track & trace code waarmee je je pakketje kunt volgen. 


Kies je afleveradres

Tijdens het bestellen kan je zelf kiezen voor een ander afleveradres dan je thuisadres. Kies voor een afhaallocatie of afleveradres naar keuze. Gaat het hierbij om een bedrijf? Vermeld dan duidelijk de naam van het bedrijf.


Wat is de levertijd van producten die niet voorradig zijn?

Normaliter kun je alleen producten bestellen die op voorraad zijn. Het kan echter voorkomen dat een product toch niet op voorraad is. Mocht dit het geval zijn, dan word je hiervan altijd via e-mail op de hoogte gesteld. Wij wachten vervolgens met verzending totdat je bestelling compleet is, of toch maximaal 3 werkdagen. Mocht je bestelling na 3 werkdagen nog niet compleet zijn dan verzenden wij alvast de voorradige producten. Het ontbrekende product wordt op een later moment nagestuurd, mocht dit niet mogelijk zijn, dan wordt het aankoopbedrag van het product binnen 10 werkdagen gerestitueerd. Wanneer je de bestelling wenst te annuleren omdat het betreffende artikel niet op voorraad is, dan kan dit uiteraard kosteloos. Je kunt dit doen door telefonisch contact op te nemen met de klantenservice van Bonpet Systems Nederland..


Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Wanneer PostNL het pakket niet bij je thuis kan bezorgen en ook niet bij de buren, dan proberen we het later nog eens. Met de code kun je via track en trace zien wanneer het pakket bezorgd is.


Wat gebeurt er als mijn bestelling niet bezorgd kan worden?

Wanneer je bestelling niet bezorgd kan worden vanwege foutieve adresgegevens, dan is Bonpet Systems genoodzaakt om verzendkosten voor opnieuw verzending in rekening te brengen. De klant is zelf verantwoordelijk voor het juist invullen van de adresgegevens. Wanneer je bestelling retour gestuurd wordt vanwege niet afhalen, worden er tevens verzendkosten gerekend voor opnieuw verzending. Wanneer er bij de bezorging een fout wordt gemaakt door één van onze bezorgdiensten, dan neemt Bonpet Systems de verzendkosten voor opnieuw verzending uiteraard op zich. 


Wat moet ik doen als ik mijn pakket nooit heb ontvangen?

Indien je jouw pakket niet binnen het gestelde termijn ontvangt, neem dan contact op met onze klantenservice, zodat er een onderzoek opgestart kan worden. De betreffende bezorgdienst start een onderzoek naar het pakket en vraagt na wat er aan de hand is. Een dergelijk onderzoek kan ca. 5 werkdagen in beslag nemen.

Geïnteresseerd in onze blusgranaten?

Vandaag besteld is morgen bij u thuis of op kantoor.

Bestel vandaag nog uw automatische brandblusser ampul in uw eigen lievelingskleur. Of bestel een automatische schuim brandblusser met sprinkler activeringstemperatuur 90°.

BESTELLEN
Share by: